שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי – הפנים של העסק שלך ברשת

על מנת לחשוף את השירות ואת המוצרים של העסק שלך לקהלים נרחבים, נדרשת עבודת שיווק מאומצת ויצירתית. כיום, יותר מאי פעם, ישנם כלים מתקדמים שיסייעו לך למקד באופן מדויק את מאמצי השיווק שלך ולהעלות את רווחי העסק באופן משמעותי.
אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בשימוש בשיווק דיגיטלי הוא היכולת לעקוב אחר אפקטיביות הפרסום וכתוצאה מכך – להתייעל במסגרת התקציב ולמקד את השיווק.
במקום לקנות מודעה לחצי שנה בעיתונים ולנהל קמפיין שיווק סטטי שכל שינוי בו או הפסקה שלו יגרמו להפסדים כבדים – שיווק דיגיטלי הוא דינאמי, חסכוני ומאפשר התייעלות בזמן אמת. שיווק יכול להיות אורגני (טבעי) או ממומן (בתשלום). לכל אחד מהסוגים יש את הכלים שלו לקידום באינטרנט - והמבחר גדול מספיק על מנת שעסק בכל קנה מידה יוכל לעשות בו שימוש.

אז מה זה בעצם שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא מילה כוללת לערוצים שבהם ניתן לעשות שימוש לקידום עסקים קטנים כגדולים, מוסדות, ארגונים, עצמאיים וכל מי שמעוניין בנראות דיגיטלית ולעשות שימוש במרחב האינטרנט לרווח (?). מנגד, קיימים אמצעי השיווק המסורתיים – פרסום מודעות בעיתונים, כתבות תדמית בירחונים, פרסום ברדיו ובטלוויזיה. ישנו מגוון רחב של כלים שישמשו אותנו באסטרטגיה השיווקית שלנו.

פייסבוק, אינסטגרם ומה שביניהם

אז מה בעצם יש ביניהם? למען האמת, לא מעט.
מטיקטוק וטוויטר ועד ללינקדאין, לרשתות החברתיות תפקיד משמעותי כשאנו מדברים על שיווק דיגיטלי. רק בפייסבוק משתמשים יותר משני מיליארד בני אדם ברחבי העולם. לרשתות החברתיות כוח עצום בהפיכת התוכן שלך ברשת לוויראלי. גם אם חשיפה למיליונים לא תהיה - אנשים שנחשפו לשירות שלך יוכלו ליידע בקלות אנשים נוספים שמחפשים אותך – תיוג אחד, שיתוף מיוחל או כתיבת פידבק של לקוח בעמוד העסק שלך, כל אלה מאפשרים לך להגדיל את החשיפה שלך במהירות.
בעוד אתר האינטרנט שלך מתאים לתכנים קבועים כמו בלוג, עמוד אודות, רשימת השירותים והמוצרים שהעסק שלך מציע, פייסבוק מתאימה יותר לפוסטים המתעדכנים באופן תדיר ובזמן אמת ולעדכונים שוטפים על פעילות העסק שלך.

תקשורת ישירה עם קהל הלקוחות שלך

חשוב להביא בחשבון – ככל שהתקשורת בינך לבין הלקוחות שלך תהיה מרוחקת ומתווכת יותר, כך הנוכחות החברתית שלך תהיה נמוכה יותר. לכן, אנו ממליצים לבנות ממשק שיאפשר לך זמינות גבוהה וישירה עם פונים ולתעדף השארת מספר טלפון על פני כתובת דואר אלקטרוני בטופס יצירת הקשר.
זוהי הזדמנות לשוות למותג שלך זהות אנושית, נגישה ותקשורתית יותר שלקהל הלקוחות שלך יהיה קל להזדהות עמה.

ומה עם אינסטגרם?

אם מהות העסק שלך מחייבת תחזוק עמוד אינסטגרם (אופנה, מסעדנות וכדומה), מה טוב.
עם זאת, אין צורך להדיר עצמך מרשת חברתית פופולרית כל כך רק כי המקצוע שלך לא בהכרח מצטלם יפה. גם ברשת הזו, כשניגשים לבניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, NGeneration הדור הבא לעסקים תבחן האם כדאי לגשת גם לאינסטגרם – או, שלא. כחלק מעבודתנו המשותפת, נסייע לך לזהות את מגבלות העסק ואת ערוצי השיווק הנכונים עבורו.

פרסומות ממומנות בגוגל

להגדלת נפח המכירות שלך בטווח קצר וכדי לסייע ללקוחות שלך ללמוד אודות מוצרים ושירותים חדשים, קמפיינים ממומנים ב-Google Ads הוכחו כאחד הכלים היעילים והמדויקים ביותר. ניתן לפלח בקלות את קהלי היעד שלך ולהכניס כמו גדולה של לידים חדשים ומבקרים באתר שלך.
היכולת לעקוב אחר התנהגות המשתמשים במודעות שלך בזמן אמת, מאפשרת לך לשנות את הקמפיין בכל רגע בעלויות מינימליות ולדייק את הפרסום שלך ליעילות האופטימלית, כך שתקציב השיווק שלך יעבוד בשבילך בכל רגע בצורה הטובה ביותר.

חוזרים לעמוד בקצב ומצטרפים לדור הבא לעסקים

על מנת לספק מענה שיווק ברמה הגבוהה ביותר לאופי השימוש הדינאמי והאינטנסיבי ברשת, NGeneration הדור הבא לעסקים מעסיקה את אנשי המקצוע מובילים בתחומם ודואגת להישאר מעודכנת. הנכסים הדיגיטאליים שלך מנוהלים תחת קורת גג אחת שמבטיחה גמישות, סנכרון ועדכון בזמן אמת לגבי התנהגות צרכנים ואסטרטגיות שיווק נוספות שמשתכללות מדי יום.
בין אם העסק שלך בצעדיו הראשונים לאחר פתיחת עסק חדש, או אם מדובר בעסק ותיק שטרם נכנס לדיגיטל ותהית לגבי הפריצה הגדולה של העסק שלך בעולם השיווק הדיגיטלי – אנו נשמח לעמוד לשירותך מא' עד ת'.
גם אם אין לך רעיון שכבר עובד ומייצר הכנסה – אנו נסייע באפיון העסק, הגדרת יעדים ובניית שפה גרפית שתהפוך למזוהה עמך בכל פעם שהשם של העסק שלך יעלה. נבנה יחד תקציב ואסטרטגיה שיווקית, וכותבי תוכן יצרו עבורך תוכן איכותי ומקצועי.
לפרטים נוספים, נשמח לקבל את פנייתך.