מערכת לניהול לידים

מערכת לניהול לידים – כלי יעיל בשירות הלקוחות

סביר להניח כי יצא לך כבר להתנסות בעבר בביקור בעמודים עסקיים. במידה וגילית עניין במוצרים והשירותים, השארת פרטים בעמוד והמשכת הלאה, באמונה שלמה שיצרו עמך קשר. אחרי ככלות הכול, זה כל מה שעסק שמשווק באינטרנט רוצה – מבקרים ומתעניינים שיהפכו בחלוף הזמן ללקוחות משלמים, או במילים אחרות – יצירת לידים חמים ושיפור יחס ההמרה שלך.
עבר שבוע, עברו שלושה. ופתאום טלפון. "שלום, אנחנו חוזרים אלייך לגבי המוצר שהתעניינת בו", ואתה ממהר לומר – "תודה, זה כבר לא רלוונטי". כי למעשה, באותו יום השארת פרטים גם אצל מתחרים ומתוך חמישה אתרים חזרו אליך שניים בזריזות ואדיבות ועניינו אותך בשירות שלהם בפירוט רב ואת הבחירה שלך כבר עשית.
אותו עסק שפספס אותך כלקוח פוטנציאלי לא עובד עם מערכת יעילה לניהול לידים, אם בכלל.
כפתרון לבעיה הזו, שהופכת את תקציב השיווק שלך ללא יעיל בעליל ואף מיותר. NGenerationהדור הבא לעסקים מציעה לך לעשות שימוש במערכת לניהול לידים שפיתחה עבורך וללוות אותך עד להטמעה מלאה בעסק שלך.

לידים וניתוח נתונים

אסטרטגית שיווק דיגיטלי נוגעת לכל הערוצים והקמפיינים שינוהלו מרגע פתיחת עסק חדש ולאורך כל התקופה שבה יהיה באוויר. על ידי שילוב טופס השארת פרטים, המרחב הדיגיטלי מאפשר לך להשתמש במקביל בכמה ערוצי שיווק כמו אתר אינטרנט או פרסום ברשתות חברתיות על מנת לייצר לידים חמים בנפח כזה או אחר.
אם כבר התחלת להתעניין באפיקי שיווק דיגיטלי, סביר להניח שהמונח "לידים" לא זר לך. המושג היה לנפוץ בקרב בוני ומקדמי אתרים המציפים כיום את השוק ומציעים פתרונות שיווק דיגיטלי. על אף שרבים מהם עשויים להציע לנו מגוון של אפיקים למשוך את הלידים, היכולת להניע אותם לפעולה, דורשת לא מעט מיומנות וניסיון. אדם שהביע עניין במוצר או בשירות שלנו ומעוניין במידע נוסף ישאיר פרטים בטופס יצירת הקשר, או ירשם לניוזלטר או לעדכונים בבלוג אך ורק אם ישתכנע שהדבר ישתלם לו.

דפי נחיתה ליצירת לידים

בין אם בחרת להכין דף נחיתה זמני או קבוע, אם עומדים מאחוריו נכסים דיגיטליים עשירים נוספים או לא, בכל מקרה – אין להקל ראש בחשיבותו. כל המידע מתנקז לעמוד אחד וזה הזמן לגייס את כל כישורי הקופירייטינג והפוטושופ וליצור עמוד נחיתה מעניין, מסקרן ובעל נוכחות מרשימה.
קיימים מספר אתרים טובים שיאפשרו לך לעצב דף נחיתה מסוגנן ואסטטי שישרת אותך נאמנה:WIX ו-WORDPRESS הן מהמובילות בתחום. אך במידה וברצונך לקחת אותו צעד אחד קדימה, אנו ממליצים להיעזר במומחי קידום באינטרנט שיסייעו לך לממש את הפוטנציאל הטמון בדפי נחיתה.
אחד השימושים הכי נפוצים לדפי נחיתה הם יצירת לידים חמים על ידי הפיכת טופס יצירת הקשר לנושא העיקרי של העמוד בתוספת קופירייטינג שנון או הזמנה להרשמה לוובינר (סמינר ברשת) או ניוזלטר.
דף נחיתה למעשה מתאים לכל סוג של עסק. מוסדות לימודים ותרבות, לעוסקים במסעדנות ואופנה, מארגני אירועים. כמו כן גם לעסקים שהשימוש ברשתות חברתיות, לדוגמא, פחות רלוונטי עבורם (כגון רשת מוסכים שמספקת שירות לציי רכב בלבד).


לידים צריך לדעת לנהל עם יצירת טופס השארת פרטים לאיסוף לידים בדף הנחיתה ובאתר, בפוסט בפייסבוק או בכל ערוץ אחר – תיבת הדואר של העסק תעלה על גדותיה. את כל הפניות שנאספו יש לדעת לנהל ביעילות על מנת לא לפספס אף לקוח פוטנציאלי ולשמור את הלידים חמים במיוחד.
על מנת לייעל את מהלך הסינון הראשוני ולייעד כל פנייה למחלקה ייעודית של העסק, מומלץ להוסיף לטופס השארת הפרטים חלון להקלדה עם מספר תווים מוגבל לתוכן הפניה. לחלופין, ניתן להוסיף חלון גלילה שיציג את המחלקות השונות של בית העסק וכך תנותב הפנייה למחלקה המתאימה.
מערכת ניהול לידים היא הדרך האפקטיבית ביותר לניהול ובקרת מידע המחבר את העסק ישירות לערוצי השיווק שלך. בעזרתה, ניתן לנטר את המידע החיצוני שמתקבל ישירות מהקמפיינים שהושקו בערוצים השונים ליצירת פרסום רווחי יותר. כך ניתן יהיה לראות בבירור איזה מן הקמפיינים צלח ואיזה צלח פחות. מכאן ואילך, טבעי שבעקבות המידע הזה, תקציב השיווק שהוקצה מראש יתייעל בזמן אמת.

מערכת ניהול שניתן להתאים לצרכי העסק

אף על פי שכולם מסכימים שניהול לידים הוא נחוץ, מערכת ניהול לידים אינה מוצר אחיד וזהה בכל מקרה. לכל עסק קיימים צרכים שונים וכחלק מתהליך אפיון העסק נדרשת הטמעת מערכת ניהול לידים ייעודית.
NGeneration - הדור הבא לעסקים פועלת בשיתוף פעולה מלא עם מתכנתים מקצועיים לעיצוב חוויית משתמש שתתאים למידותיך. צוות המומחים שלנו ייעצב עבורך את הממשק המתאים וילווה אותך עד לתחילת עבודה מלאה עם המערכת.

איך בדיוק עובד, בעצם?

NGeneration - הדור הבא לעסקים פיתחה עבורך מערכת ייחודית לקליטת וניהול לידים. כל ליד חדש שיוזן באתר בטופס יצירת הקשר או על ידי פופ אפ ייעודי שנטמיע באתר שלך, יקפיץ התראה מידית בטלפון או בדוא"ל – לפי בחירה. המידע על אופי ההתעניינות יגיע אליך בזמן אמת. כך ייעוד המענה לפנייה יהיה מהיר יותר ומקצועי יותר. אם טופס אחד עסק במכירות – זו המחלקה אליה יופנו הפרטים ליצירת קשר עם הלקוח, ללא צורך בהעברתו בין מחלקות העסק השונות עד למענה מתאים.
הצוות המקצועי שלנו זמין עבורך בכל עת וישמח לספק לך שירות מהיר, מקיף ומקצועי. על מנת להתחיל בתהליך שיכניס את העסק שלך אל עולם הדיגיטל עם נוכחות עוצמתית, מדויקת ומזמינה, כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים ואנו ניצור עמך קשר בהקדם.