כשניגשים לראיון עבודה, המראיין מבקש ממך להציג את עצמך. לתוכן הדברים, כמו הניסיון התעסוקתי שרכשת וציינת בקורות החיים שלך יש משמעות – אך יחד עם זאת, יש ערך רב גם לשפת הגוף, סגנון הלבוש והתדמית שנשדר בראיון. זהו העקרון המנחה גם בניית אתר תדמית וכשזה מגיע לשיווק העסק, יש לכך חשיבות מכרעת.
אתר תדמית הוא למעשה השער הווירטואלי לעסק שלך במרחב הדיגיטלי. הוא כרטיס הביקור שבונה את הרושם הראשוני שלך – זה שקשה לקחת בחזרה. בנייה נכונה של אתר היא כזו שבראש ובראשונה תמשוך את קהל היעד שלך לבחור בך על פני מתחרים. לכן, חשוב שנקדיש מחשבה ותשומת לב לתהליך בניית אתר תדמית, על מנת שיהיה מדויק לאופי ולתדמית של המותג שלך. מומחי השיווק של NGeneration – הדור הבא לעסקים מציינים כמה נקודות שמומלץ להביא בחשבון.
קיימות אפשרויות חינמיות וטובות ברשת לבנית אתרי תדמית. הפלטפורמות הללו נגישות לכל משתמש וישרתו את המטרה המיידית של האתר – לספק לך נוכחות ברשת.
גם בוני אתרים מקצועיים עובדים עם הפלטפורמות המדוברות, אך היתרון המרכזי הוא שעם סיוע מקצועי ניתן להגיע למימוש מלא של הפוטנציאל הקיים בהם ולהפוך את האתר שלך לרלוונטי עבורך גם כעבור עשר שנים. אפשרויות הקידום, החשיפה והעיצוב בידיים מקצועיות יביאו לך את התוצאה שבאמת רצית.
איתנו או בלעדינו – הקמת אתר תדמית, מזל טוב!
השפה הגרפית מדברת בעד עצמה, התוכן איכותי והתמונות ברזולוציה מושלמת. בפייסבוק שלחת הזמנה רשמית לכל רשימת החברים שלך לעשות לייק לעמוד העסקי החדש. אלו אנשים שאכפת להם, אבל הם לא באמת קהל היעד שלך, אותו ברצונך להפוך ללקוחות.
אז מה עושים עכשיו, אחרי שמיצית את פוטנציאל העוקבים לעמוד דרך אנשים שמכירים אותך ורוצים לעזור לקדם אותך? בנקודה זו בדיוק עובר העסק שלך לשלב הבא בעולם העסקים וכאן נדרשת הכרה מעמיקה עם אסטרטגיות שיווק דיגיטלי.
"ליד" הוא לקוח פוטנציאלי אשר משאיר פרטים בסיסיים בטופס יצירת הקשר, או מתקשר לנציגים שלך. הדרך לעורר בו עניין ולגרום לו להשאיר פרטים או ליצור קשר (בדיוק כמו באותו ראיון עבודה) עוברת דרך אתר התדמית שלך, כמו גם היכולות והמוניטין שהצגת בו. מרגע שהלקוח השאיר פרטים – הכדור במגרש שלך. יש לחזור אליו בהקדם שכן התחרות גדולה, ואותו לקוח השאיר כנראה פרטים גם באתרים נוספים.
זוהי למעשה מטרת העל שלשמה התכנסנו. השלב הבא לאחר קבלת הליד, הוא חזרה אל הלקוח המתעניין עם הצעה שתהפוך אותו ללקוח משלם. פוטנציאל ההמרה שלך למעשה נתון בידיך. ככל שהחזרה אל הלקוח תהיה מהירה יותר, כך הסיכוי להמרה גבוה יותר.
NGeneration - הדור הבא לעסקים מנוסה בתחום השיווק הדיגיטלי לרבות בניית אתרים וקידום באינטרנט בדגש על הרשתות החברתיות. אספנו כמה נקודות שכדאי ליישם על מנת שלאתר התדמית שלך תהיה את נקודת הפתיחה הנכונה לחשיפה, יצירת לידים חמים וממוקדים - ויחס המרה גבוה.