חשיבות השימוש בדפי נחיתה

חשיבות השימוש בדפי נחיתה

בעת בניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלי לחברה שלך, יש להתחשב במאפייני המוצר והעסק שלך ובעיקר – בקהל הצרכנים המיועד.
בעוד בניית אתרים וקידום ברשתות החברתיות דורשים זמן, תחזוקה ונתח משמעותי מתקציב העסק שלך – דפי נחיתה יכולים להוות פתרון להעברת מסר אחיד, חד וברור. שימוש בדפי נחיתה לאיסוף לידים חמים או פרסום מבצע חדש נמצא בשימוש נפוץ מאוד על ידי עסקים מכל הגדלים וענפי התעשייה.
דף נחיתה דורש שטח אחסון זעיר, כמעט אין צורך לתחזק אותו וניתן להקים דפי נחיתה לכל שירות חדש ולשווק אותו בתפוצה רחבה על ידי הפלטפורמות הדיגיטליות של העסק שלך, הזמנה להשאיר פרטים והפנייה אל אתר העסק והרשתות החברתיות.

שימושים שונים לדפי נחיתה

  • כשהעסק יוצא במבצע מזדמן, קל יותר להניח קישור של דף נחיתה מאשר לנתב את הקהל שלך בתוך אתר התדמית אל המקום הנכון.
  • אם פתיחת עסק חדש עומדת על הפרק, או אם הכניסה לעולם השיווק הדיגיטלי חדשה לך, ונדרש עוד גיבוש של השפה הגרפית והאומדן התקציבי – דפי נחיתה יכולים להיות פתרון ביניים נהדר לנוכחות ממוקדת בלי להתחייב לאתר, ועדיין להתחיל לחשוף את העסק לעיניים חדשות.
  • יצירת לידים חמים - דף נחיתה יכול לשמש כטופס ייעודי למבצע ממוקד או שירות חדש שהעסק שלך מציע ולהזמין להשאיר פרטים, על מנת לבחון את העניין הציבורי בו, טרם הכנסתו לעמוד השירותים הרשמי באתר הקיים שלך.

דפי נחיתה ליצירת לידים

בין אם בחרת להכין דף נחיתה זמני או קבוע, אם עומדים מאחוריו נכסים דיגיטליים עשירים נוספים או לא, בכל מקרה – אין להקל ראש בחשיבותו. כל המידע מתנקז לעמוד אחד וזה הזמן לגייס את כל כישורי הקופירייטינג והפוטושופ וליצור עמוד נחיתה מעניין, מסקרן ובעל נוכחות מרשימה.
קיימים מספר אתרים טובים שיאפשרו לך לעצב דף נחיתה מסוגנן ואסטטי שישרת אותך נאמנה:WIX ו-WORDPRESS הן מהמובילות בתחום. אך במידה וברצונך לקחת אותו צעד אחד קדימה, אנו ממליצים להיעזר במומחי קידום באינטרנט שיסייעו לך לממש את הפוטנציאל הטמון בדפי נחיתה.
אחד השימושים הכי נפוצים לדפי נחיתה הם יצירת לידים חמים על ידי הפיכת טופס יצירת הקשר לנושא העיקרי של העמוד בתוספת קופירייטינג שנון או הזמנה להרשמה לוובינר (סמינר ברשת) או ניוזלטר.
דף נחיתה למעשה מתאים לכל סוג של עסק. מוסדות לימודים ותרבות, לעוסקים במסעדנות ואופנה, מארגני אירועים. כמו כן גם לעסקים שהשימוש ברשתות חברתיות, לדוגמא, פחות רלוונטי עבורם (כגון רשת מוסכים שמספקת שירות לציי רכב בלבד).

אז למה בכל זאת להיעזר באנשי מקצוע לבניית עמוד נחיתה?

מצד אחד, אין ספק שזה פשוט. דפי נחיתה מכילים מעט מידע ולא דורשים תחזוקה, ניתן לשתול תמונות וטופס יצירת קשר ולקבל דף נחיתה די סטנדרטי.
עם זאת, כמו שציינו בתחילת המאמר, אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מורכבת ממספר ערוצים שבהם ניתן לעשות שימוש לקידום העסק שלך. שימוש נכון בכל אחד מהערוצים יחד יהפוך את השיווק שלך ליעיל יותר ואיכותי יותר. למה? כי כולם מדברים שפה אחת ונשענים אחד על השני. לכן, דף נחיתה כחלק אינטגרלי מאסטרטגיית השיווק שלך צריך להיתמך גם בעמוד פייסבוק או אתר תדמית שנותן רקע רחב יותר לשירותים שלך ונקודת עגינה ללקוחות פוטנציאלים.

ממירים מבקרים >> ללקוחות משלמים

מה גורם ללקוח פוטנציאלי להפוך ללקוח משלם? הכול מתחיל, כמו בכל מערכת יחסים, בבניית אמון. דף נחיתה שנתמך בנראות דיגיטלית ובמידע נוסף ברשתות החברתיות או באתר מקביל, מעניק רובד נוסף לתדמית של העסק שלך.
אם לומר את האמת, דפי נחיתה זמינים עבור כל אחד וצצים כפטריות אחרי הגשם סביב חגים ומועדים, אירועים עונתיים ופתיחת מוסדות הלימוד ברחבי הארץ. אך על מנת ליצור תדמית שתבהיר כי העסק שלך מציע יותר ורוצה לשדר את היציבות ואת האמינות המקצועית – אנו מזמינים אותך לפנות אלינו.
עבור העסק שלך – נרצה יותר מעוד דף נחיתה עם כותרת בצבע אדום. NGeneration הדור הבא לעסקים רואה לנגד עיניה את הפוטנציאל הטמון בכל אחד ואחד מערוצי השיווק הדיגיטלי ומעל כל אלה – את הקשר ביניהם. נשמח לעמוד לרשותך ולעזור לך לפתח את השפה הנכונה והנכסים הדיגיטליים לרבות דפי נחיתה שיעזרו לעסק שלך להתקדם לשלב הבא בעולם הדיגיטל. לפרטים נוספים, ניתן להשאיר פרטים באתר.